اکورد گیتار

اکورد گیتار
جدید ترین اکورد های گیتار 
Links

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گیتاریها و آدرس guitariha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





[Am - Dm - E - Am - F - Bb - Gm - D-Gm - Am]

Gm             Am                Gm                        Am                                     

این اولین عیدیه که نیستی کنارم ... تحویلِ سالِ اوله تو رو ندارم

Am         Gm        Bb                    Dm  - A              Gm    -    D                      

وقتی صدای تو نمیرسه به گوشم ... دیگه چه فرقی میکنه که چی بپوشم

Bb  F      Am            C                Bb                 Dm                                        

نیستیو خاطرات افتاده به جونم ... فکر نکنم تا سالِ بعد زنده بمونم

Dm       Gm                 F             Gm        Am          Bb   -   C                         

یادم نمیره وقتِ رفتن چی تنت بود ... اولِ قصه مون چه وقتِ رفتنت بود

Bb  F                   C                                Bb              Dm                                  

دلم واسه هیشکی به جز تو تنگ نمیشه ... یه چیزایی یادم میمونه تا همیشه

Dm       Gm           F                 Gm     Am      Bb    -     C                            

فکر نکنم بدونِ تو دووم بیارم ... خیلی چیزا رو نمیشه به روم بیارم

[Dm - Gm - C - F - Bb - Gm - Am - Dm] 2

[Dm - Am-Bb-Am]

C          G   Bb      C                      Bb                       Am                                 

بی تو چه فرقی میکنه سالِ چی باشه ... چه فرقی میکنه دلم     مالِ کی باشه

Dm     Gm              F                     Gm  -  D - Gm-Am-Bb                                   

این عکسا پر نمیکــــنن     جاتو برا من ... خاطره هات ببین چی کار میکنه با من

 

نیستیو خاطرات ...

[Dm - Gm - C - F - Bb - Gm - Am - Dm]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, ] [ 20:12 ] [ بهنام قدری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

بهنام قدری هستم و 17 سال سن دارم.علاقه شدیدی ب موسیقی دارم و ب همین علت این وبلاگ را ثبت کردم.لطقا نظر بدهید:)
Blog Custom

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Online User

كد ماوس

.